tacos och uno

Tack ni vänliga människor, som då består av Thommy, Sandra, Linnea och Johan, som förgyllt min kväll.
Blev tacos och uno lirande. Har nog aldrig spelat så långa omgångar uno som idag. haha
Innan mat och allt där till så flätade jag Sandras hår. Och jag måste säga att det var ett jävla jobb :D hahaha
Men nästa gång blir det min tur att bli flätad, eller hur?

Vad har jag mer gjort idag? Hållt mig inne. Vädret var ju värdelöst fram till typ sju på kvällen.
Camilla kom förbi så jag fick bjuda på lite käk, strömmen hade gått hemma hos henne så hon kunde inte laga egen mat =) Men alltid kul att få fylla någons mage med lite köttklumpar och makaroner ;)

Imorn blir det kalas för Freja. Alla hennes och våra vänner kommer över och ska käka bullar och dricka saft/kaffe. Bjuder tyvärr inte på tårta, får bli glass istället. Jag erkänner. Jag är lat på bakfronten för en gångs skull!

Tänkte bjuda på lite bilder från Frejas kalas som var i tisdags! Njut och titta =)

                    


God natt allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0