det går frammåt!

Yes, förhoppningsvis har jag kök på fredag. Ett fullt fungerande kök!
Allt golv är lagt, "muren" är på plats, alla skåp är ihop skruvade (inte högskåpet dock) och vitvaror är på G också.
Idag ska alla skåp på plats och den blir det alls fix runtomkring.

Jag kan fortfarande inte säga att jag utforskat micron, lite läskigt. Håller mig lite ifrån den, enda gången den används är till Frejas gröt.

Ni ska få se före och efter bilder på köket sen =) Stoooor skillnad. Från rosa till svart! hihi

I lördags var vi hemma hos min syster och åt god mat och kikade på melodifestivalen. Maten var super god och det gick faktiskt att kika på programmet också. Aldrig varit ett stort fan av melodifestivalen och allt sånt där krafs. MEn måste säga att jag tyckte fel låt vann, Salem var nog bäst iaf.

Söndagen tillbringades med kökbygge och på kvällen hos farmor. Det bjöds på otroligt god mat och trevliga disskusioner som vi alltid flyter in på. Högt och lågt pratas det och även lite bitterhet från ett håll ;) Men alltid lika kul att lyssna på dem ändå.

Nu blir det att ge Freja lite mer frukost och sen rena kläder, hon får ju äta mackan själv nu varja morgon =)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Ellas mamma

Jaså hon äter mackor nu, och själv dessutom :D Va roligt :)

2010-03-16 @ 08:26:46
URL: http://sanna-viktoria.blogg.se/
Postat av: Jessica

jo jag fick ju det den starkaste finaste lysande solen man kan tänka sig fick jag ...

så jo du hade rätt ;)

2010-03-16 @ 19:57:02
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Sv: men haha! ja, du ser. helt galet. hur är det annars med er, och lillan? :)

2010-03-17 @ 10:36:23
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0