Endagstrosor?

Dagen började med en tripp till Surahammar för att följa med Emma som skulle tatuera sig. Måste ju erkänna att jag blev riktigt sugen på att göra en till. Får se om jag åker dit med min nästa och får den fixad. Skulle vara riktigt kul.

Efter det blev det en tripp ner på stan. Nu är de beställda. Riktigt snygga mellanstora svarta brills kommer snart pryda min näsrot.
Så när ni väl ser mig i dom ljug och säg att jag är skitsnygg ;) Vill inte få ångest över att jag valt fel. haha

Ja ni kanske undrar över min rubrik.
Jag har kommit på en sak.
Det finns tre olika trosor!!!! Visst nu snackar vi inte utseende för där finns det väl tusen olika trosor, från ingenting alls till stooora mormorstrosor =)
Men till saken med tre trosor, endagstrosa, ettdygnstrosan och förevigttrosan.
Endagstrosan är en sån du kan ha i en dag sen är de så uttöjda att de hänger. Hehe, jag tror nog alla har åkt på en sån trosa nån gång. åker in i röven eller alldeles för långt ner på stjärten.
Ettdygnstrosan går att ha i som sagt ett dygn sen är de precis som endagstrosan.
De som är bäst är såklart förevigttrosan. Det behöver inte betyda att man ska ha trosan på sig i en vecka för att bevisa något. Men de töjer aldrig ut sig. De sitter alltid lika bra och blir en favorit direkt i troslådan.

Eller har jag fel????


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha nej du har inte fel... men rätt rolig fundering du... ;)

Allt bra.. ?

2010-03-04 @ 13:34:23
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Postat av:

Hej, jag vill bara tipsa om en facebook sida som startas. Den vill skapa en ny lag som gör det obligatoriskt att invandrare som dömts för brott utvisas fran Sverige.



Det finns inget annat sätt att få ut farliga invandrare eftersom domstolar nästan aldrig dömer till utvisning, inte ens för mord eller våldtäkt.



Sök på Lex Emma P som handlar om en tonårstjej som ligger för döden efter att nästan ha slagits ihäl av en irakier, fd kille, Fadi.



Se filmen om Emma och sök på facebook på Lex Emma P ,

bli medlem och tipsa andra.



http://www.youtube.com/watch?v=VMCP_R5kwaY



Länka gärna på din blog,



Kram

2010-03-05 @ 01:32:20
Postat av: Anonym

Sv: ja men ja! skulle nog aldrig själv utsätta mig för att ens försöka äta det, skulle bli så äcklad :P haha! ja men visst är den och snyggare kommer den att bli vid nästa sittning :D jag ska hälsa så mycket tillbaka :)

2010-03-05 @ 19:44:35
Postat av: Anonym

Sv: ja men ja! skulle nog aldrig själv utsätta mig för att ens försöka äta det, skulle bli så äcklad :P haha! ja men visst är den och snyggare kommer den att bli vid nästa sittning :D jag ska hälsa så mycket tillbaka :)

2010-03-05 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0