Handtag

Famntag, klapp eller kyss?
Nej inte riktigt så.
Jag har fått handtag på mina lådor och luckor i köket. Det var efterlängtat!
Thommy håller på att kakla det sista just precis nu. Super nice <3
Nu är det bara de förbannade täcksidorna och två luckor vi väntar på som aldrig verkar dyka upp på IKEA.........

Helgen som va har varit otroligt trevlig och otrevlig. Fredagen var lugn tills jag städade som en tok, lämnade Freja till mormor och nåra kom och köpte frysen. Efter det dök det upp folk. Riktigt trevligt! Tack alla som förgyllde min kväll. Onykter blev jag och jag var nog inte ensam på den punkten. De sista gick klockan tre ungefär. Vaknade dagen efter som då var smått otrevlig.  Bakis! Jag är fan inte gjord för att vara bakis längre känner jag. Innan Freja kom och man fortfarande partade ofta så klarade man av baksmällan på ett helt annat sätt.

Efter att ha legat på golvet framför TVn och tryckt i mig lite mat kopplade jag vovven och gick över till mormor och morfar för att hämta lillfisan. De hade då verkligen kört slut på henne. Hon somnade när jag gick hem (runt ett) och sov till fem ungefär. Och hon har dessutom sovit hela natten. Min lilla fisa.

Fick dessutom trevligt sällskap igår till maten av mormor och morfar. Jag har ingen frys och fått lov att tina jätte mycket mat som jag då måste göra av med. Och istället för att slänga så får man se till att ha matsällskap ett tag fram över så det äts upp =)

Ikväll kommer farmor och Kenth över på tacos. De har ju dessutom inte sett vårat nya kök så det ska bli riktigt kul att de kommer.

Sköt om er mina hjärtegull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0