Ja Camilla!

Vi reklamerar detta jävla skitväder. Jag ville ju ha soool! Så jag kan ut å gå i det fina vädret undertiden pojkarna bygger och donar med mitt kök.

Idag kom då vitvarorna, kylen och frysen står på plats och är inkopplat. Resten får jag förhoppningsviis inkopplat imorn.

Har dessutom lyckats få soppatorsk idag. För första gången i mitt liv, då jag kör bilen själv vill säga, har bensinen försvunnit ur tanken lite för tidigt och fått mig stående på gatan. Hade lilla söta Ida och Alva med mig och vi skumpade oss in mitt emot bellevue så vi inte stod ivägen för nå bilar. Hihi, så kan det gå när man försöker vara snäll å skjutsa. Nästa gång ska jag inte chansa! Då tankar jag istället för att bara tänka tanken ;)

Jag har då som ni kanske förstår plockat ur min gamla kyl och fyllt den nya, helt underbart ska ni veta. Imorn kan ni nog få en liten smygtitt på köket om ni ber snällt.

Frejjsebusan ligger med feber, mitt lilla troll. Tyckte att hon varit någorlunda lugn hela dagen men märkte på kvällen att hon såg så trött ut och kände då att hon var varm. Mycket feber har hon inte men fortfarande tillräckligt att behöva alvedon och lite extra sömn.

Och sömn, ja det ska jag ge mig själv nu! Puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Idag skiner solen :D Hjälpte tydligen att vi reklamerade hehe

2010-03-20 @ 09:36:06
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/
Postat av: sandra

Sv: ja, jag vet. blir skitirriterad. för jag har liksom inga ovänner och jag talar inte illa om någon. sen bara för nån dag sen får jag ett sms där det står - "din patetiska, omogna, äckliga människa!!". tycker det ändå är skoj att någon är avundsjuk på mig men tycker även att personen i fråga kan stå för vad de skriver och använda sitt namn.

2010-03-21 @ 00:40:45
URL: http://girpapo.blogg.se/
Postat av: Sandra

hoppas lillfisan mår bättre och har blivit kvitt febern! förresten, sugen på fika någon dag, jag saknar er, mihi, det var längesen man såg er nu!

2010-03-21 @ 23:46:21
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0