JAAAA

Ni höll nog era tummar så hårt det bara gick =)
Fick ett samtal idag om att de kommit. Var bara att åka dit och casha upp å få höra att de kommer imorn. Weei.

Idag blev det lite jobb och runtåkning.
Slutade med god räkmacka hos mor och far.

Har inte så mycket mer att skriva om idag egentligen så jag lovade ju att skriva om fyra till saker som gör mig lycklig.

En härlig fika med nära och kära, gärna massor med hög och låg ljudd diskussion. Få höra vad alla känner och tycker och argument hit och dit. Skulle kunna sitta i timmar. Bara lyssna eller delta som en tok. Vad kan man inte disskutera om egentligen? Allt från snö, nyheter, partier till kläder, smink och ja, egentligen allt.
Min bästa mamma och pappa som hjälper mig med Freja när det ska städas och dona, även om hon kan vara ett monster. Men Freja tackar och hon älskar er massor.
Likaså farmor Ingrid. Alltid lika trevligt att komma dit. Alltid har vi något att prata om. Freja har duplo att leka med och vi andra kan prata och skratta.
Älskar min familj över allt egentligen.
Många som säger sin familj brukar oftast enbart tänka på sina egna föräldrar. Och visst älskar jag mina föräldrar, syskon, syskonbarn och alla därtill otroligt mycket. De går före det mesta. Men jag ägnar ofta min familj en tanke, minst en gång om dagen. Och i min familj tillhör även Thommys mamma och syskon. De är otroligt trevliga, givmilda, kärleksfulla och alltid glada =)

Min familj förgyller mina dagar. Idag är det ni som får en guldstjärna! Glöm aldrig att ni är älskade.

Och på tal om något helt annat!
Vart tog solen vägen!?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja...var fan är solen ? har inte beställt nåt grått skitväder som det varit idag iaf....vill reklamera ; )

2010-03-19 @ 22:50:06
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh, man blir ju så glad när man läser sånt här :)

2010-03-21 @ 23:45:00
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0