maaaat

Ja det blir inte alls speciellt mycket hemmalagad mat nu måste jag erkänna. Jag är inte alls duktig på att utforska micron på det sätter. Lite läskigt minsann.

Men nu har jag iaf fått golv och el i köket. Imorn blir det väl tak tror jag. Och så ska vi hämta själva köket! Så jääävla najs!

Som ni kanske märker blir det inte alls mycket uppdatering nu när man har det såhär. Dammigt och skitigt hemma, ingen lust alls att vara hemma faktiskt. håller mig hemmifrån så pojkarna får jobba ifred =)

Freja har blivit en liten kinkis, lite mamma och pappa kär. Vill helst inte sitta i vagn, bilstol eller på golvet. hihi. Men kan tycka hon är lite gullig ibland. Tar liksom ett tag innan hon släppper på allt och låter någon annan ta henne utan lite kink. Moster går bra iaf på  jobbet, hon har ju kex att muta med =) Tack för all hjälp!

Idag blev det, ööööh, inte alls mycket gjort för min del tror jag. Jo städat lite och kollat vitvarorafferten (eller hur man nu skriver). Mormor har svischat runt på stan med Freja ett tag också så jag fick händerna fria när jag städade. Hon blev dessutom med ett par riktigt snygga skor som jag säkert kommer låna en och annan gång ;) hähähä

Nu väntar jag på mat. Hungrig som en tok!

Jusste! Ny telefon är i min ägo!

Kommentarer
Postat av: fred

Tycker du borde lägga ut bild på telefonen oxå!:)

2010-03-12 @ 21:10:50
Postat av: Ayim

Sv: jodå, vi mår mycket bättre! de var nog bara en 24a timmarsgrej tror jag, men vi mår bra. han hälsar så mycket tillbaka :) i helgen så är det ganska lugnt. tror dock på vin ikväll med en tjejpolare. själv då?

2010-03-13 @ 12:51:42
URL: http://ayim-onelove.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Ja, hoppas det med. Har ont på höger sida bara så de verkar konstigt, över en månad nu :S

Läkaren tyckte de va konstigt så han skicka remiss till röntgen å nu har jag äntligen fått tid, hoppas dom hittar något men ändå inte.



Nu får ni rappa på med köket, är så jäklans nyfiken på hur de kommer se ut :D

2010-03-15 @ 12:54:10
URL: http://sanna-viktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0