Riktigt nöjd

Jag måste ju säga att jag är riktigt nöjd med mitt nya kök. Faktiskt skit roligt att laga mat igen =) Har saknat det lite. Nu har jag så mycket mat i kylen så jag vet att jag kommer få slänga hälften. Och det beror då på att jag inte haft någon frys och fått tina upp mer än hälften. Resten är hos kära mor och far. Vågar inte använda min ännu eftersom den låtit illa, riktigt illa. Men frysgubben var här igår och det verkade hjälpa att han bara blängde på den.

Så om ni är hungriga är det bara att svänga förbi så rafsar jag ihop något eller så har jag tusen matlådor jag gärna delar med mig av =)

Snart kommer Pipen hit. Riktigt kul och träffa henne. För tillfället håller hon ju till i Luxemburg och kommer bara hem ibland. Tycker hon ska hålla sig här hemma. Pipen är då Kristin, en barndomskompis som bott rakt över gatan hos mamma och pappa. Så mycket bus och galenskap vi hittat på i våra unga dar, hihi. Riktigt kul.

Senare blir det att baka bullar, för det har jag bestämt mig för. Och så ska jag gömma mer än hälften för min karl. Annars är de uppätna innan jag ens hunnit bjuda någon annan..

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha tycker du ?! =) Hon tackar och bockar :) Allt bra med er? kram

2010-03-30 @ 11:49:21
URL: http://jagheterjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0