Vitvaror!

Äntligen kan jag sluta tjata om vitvaror. Det var väl på tiden kanske?
Igår fick vi allt beställt, förutom en fläktjävel! Måtten var ju inte rätt.
Men idag så tog vi några timmar barnledigt. Tack farmor för hjälpen =)
Åkte och hämtade bänkskiva, diskho, spottar och lite annat krams.
Tog även en tur till Elman och fick fläkten beställd. Så alla som hört mitt tjat om vitvaror kan nu äntligen pusta ut. hihi.
MEN ni kan däremot hålla tummarna att jag får hem allt innan helgen!!!!!! Och håll dem stenhårt!

Idag har varit en glad dag. Även om jag upptäckte att det snöat lite. Men jag känner mig lycklig och varm inombors. Jag har en Freja, som nu är hela 9 månader, som säger mamma, baba (pappa), däh (där) och gack (tack). Himla mysigt och lyssna på henne. Jag har även en Victor som är frisk och kry och lika pigg som innan han blev sjuk. Och, ja nu kommer ochet också. Jag har en glad och mysig karl som jag älskar massor.
Får inte glömma min älskade pappa som väcker upp oss sju varje morgon med att bygga kök. Så tröga och envisa vi varit och han står fortfarande ut. Puss på er allihop.

Såklart är jag glad för så mycket annat också men det var detta som fick bli omtalat idag. Nästa gång skriver jag om fyra andra saker som gör mig lycklig =)

Även hunnit med en fika med bästa räcersnopp på brynolf.
Och sett en gubbe åka dit för snatteri på Willys, inga stora varor heller om ni tror det. En godispåse för kanske tio spänn ;)

Btw vad gör er lyckliga?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kärleken och lugn dag med vänner och göra det jag känner för det gör mig lycklig..

2010-03-17 @ 19:37:40
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0