Äntligen

Se till att solen stannar nu.

Började med att sparka upp Thommy imorse. Fick med han ut på en promenad fast det var lite protest. Tänkte att det liksom var dags att vända tillbaka dygnet.
Efter det åkte vi ner och tog en fika med Dennis i solen. Riktigt trevligt =) Men jag tröttnade rätt fort på herrarna och tog vagnen och dundrade iväg. Blev en lång och konstig väg hem. Vet inte riktigt vad jag tog för väg där men hem kom jag tillslut.
Jag och Freja hamnade i lekparken dit Thommy kom till slut. Upp och få i oss lite mat. Tog en powernap med Frejjse på armen och den ut igen.
Kan ju inte vara inne för länge när det är sånt här väder heller! Ta vara på varenda sekund solen visar sig. Man vet ju aldrig när den får för sig att försvinna igen.
Blev en promenad hem till mormor och morfar och sen vidare mot Camilla som då fick bjuda på glass eftersom jag blömt plånboken hemma. Om huvudet är dumt får Camillas plånbok lida ;)

Efter det gick jag hem till mormor och morfar igen för att se vad mamma tagit med sig från kryssningen. Fick öl, parfym och MArianne. Bästa mor! Puss på dig.

Hua! Känner att energin är på topp. Inte en sekund går till spillo. Sitter och laddar upp bilder som jag ska framkalla. 100 gratis bilder säger jag inte nej till. Hihi ;)

Har bestämt mig att försöka få Freja att somna själv nu i sängen. Gick väl hyfsat tycker jag eftersom vi skämt bort henne och få somna hos oss varje kväll i soffan. Fick gå in tre gånger och stoppa om henne och kela genom spjälorna på sängen och sen stängde hon de vackra blå. Gick över min förväntan. Så stolt över min tjej. Håll tummarna att det går lika bra imorn!

Tänkte även bjuda på lite bilder sen Jessicas och min picnic med de små! Njut!

        
 Gullisar! Sötnosar! Pluttar! Stjärnor! Babes! Pussungar!
        

Det var bra för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0