Baloj

Kärt barn har många namn. Hennes första smeknamn fick hon redan på BB utav sin egna far och det var lojloj.
Freja, Frejjse, Frejjsagrejjsa, lojloj, baloj, lali. Ja gud vet vad. Älskade skitunge. Den bästa av dom bästa!

Sitter och kollar på sjunde himlen och väntar på att Thommy ska bli klar inne på toa så vi kan hämta farmor och sen åka ner på stan. För jag tror det var så det skulle göras iaf. Vad jag fick ur Thommy.

Hunnit med en långpromenad nu på morgonen med Jeremias. Sen har jag nog mest setat här. Har lite skallebank också, inge vidare. Haft det till och från i några dagar. Tror det har men vädret att göra. Kvavt, inte kvavt, blåsigt, soligt, molningt. Bestäm dig vädergud!!!

Vi hörs senare mina babes

Kommentarer
Postat av: jeeeessica

Väldigt snygg blogg måste jag säga ;) haha

håller med dig vore skönt om det inte var kvaft och kvalmigt men men hellre de än regn och kallt...

och efter denna vinter ska vi väl inte klaga...

Kram

2010-05-21 @ 18:55:34
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0