bränd och fräkning

Började min dag med en promenad i solen hem till mamma och pappa för en andra frukost som då bestod av bacon och ägg. Mummans! Freja visade även upp sina skills. Hon går så bra nu! Lite runt men hon lyckas ofta parera upp sina små misstag av vingel.

Efter det dundrade jag hem med bebis och hund. Laddade en maskin tvätt och gick sedan ut för en promenad med kryckan i det blååå.
Blev en lång promenad runt bjurhovda. Mycket snack och prat. Fastnade vid kisspoolen och tillslut kom min bejb med vovve och Frejjse. Pratade oss bort till konsum och sa sen hejdå till kryckis. Väcker dig sju imorn för en promenad om vädret tillåter!!!

Gick upp och hängde tvätt och käkade lite mat.
Tog oss sen iväg till hamnen med Camilla. Blev mjukglass och titt på båtar och hundar. Prat som vanligt. Även Nicklas, Pauline med vänner var där. Mycket trevligt.

Avslutat kvällen med godmat som bestod av fläskfile gryta med ris. gottgottigottgott.

Nu till rubriken då. Efter all sol på mitt ansikte så har jag bränt mig. I PANNAN!!!!
Och fräknar på nosen. Me like.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Förlåt om jag varit osocial idag. har mått, eller mår fortfarande dåligt, psykiskt. en väldigt jobbig dag idag har det varit och är fortfarande. men du får se till att kirra en kamera, behöver ju inte ha en sån som jag, finns ju andra grymt bra kameror fast billigare och andra märken! det är ju värt det :) hoppas ni mår bra, hälsa karl och lillfisan (:

2010-05-03 @ 23:46:08
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0