dansk skalle

Ja tjuvlyssnadet igår slutade med att hon skrek lite, grät lite, skrek lite till och ja lite mer skrik. haha
Sen började även grannarna ovanför oss bråka med varann och kallade varann idioter och grejer. hihi, har riktigt kul på balkongen igår.

Vaknade idag med världens huvudvärk men upp och ge Freja frukost och kläder (istället för jamasen). Efter en timme tyckte jag att hon var lite trött så vi sov en timme. Men min huvudvärk ville inte släppa. Sparkade upp Thommy så jag fick sova lite till. Och det hjälpte till en viss del. Hade lite skallebank kvar men det var så jag kunde leva med det. Och vad händer då? Jo Freja skallar mig! Rakt över snoken och ena ögat. fy bubblan vad ont det gjorde, på mig! Inte på henne, hon skrattade som vanligt.
Så nu sitter jag här igen med världens huvudvärk. Hua!

Ikväll blir det grillning hos mor och far. Ska bli gott. Hemmagjorda strips och fläskfilé. Mummans!
Äntligen få inviga grillsäsongen liksom. Looking forward to it!

Kommentarer
Postat av: sandra

ja men jag kan också så gott som jämt i alla fall. när jag inte jobbar ;p ett tag sen vi såg nu :P

2010-05-05 @ 19:38:16
URL: http://girpapo.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag är ledig idag, men har tråkigt nog varken pengar eller bensin. så jag kan inte ta mig någonstans. men ni är välkomna! sen är jag ledig i helgen också :)

2010-05-06 @ 11:06:49
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0