dööö

Får man säga att man vill slå en gubbe? Det känns elakt. Men en sån tanke har jag haft idag. Jag ville bara ta hissen upp till hans våning, öppna dörren (utan att knacka), kasta skit på honom och skrika skit högt. Blev så arg! Men jag kan sammtidigt förstå honom.

Såhär ligger det till då.
Ville och jag tog en liten promenad så han skulle få kissa och bajsa. Och ja jag vet att man inte får rasta hundarna i området men ALLA gör det, även de som är med i styrelsen så då tycker jag att jag också får. Victor ska då sätta sig och bajsa vid lekplatsen, självklart står jag beredd med bajspåse i högsta hugg. Jag vill ju inte att någon kliver i det. Som t.ex. min lilla Freja som knallar runt själv hittar bajs och leker med. USCH!
Men till allt hör då att Victor var dålig i magen, lillskrutten. Och det är inget man vet om sådär innan han skitit eftersom han inte visar något eller fiser värre än vad han brukar ;)
Rinnbajs går inte att plocka! Eftersom den blir som en tjocksoppa typ. Försök själva så får ni se.

Och då! Såklart när jag knyter tillbaka påsen på kopplet så hänger sig gubben och och ropar "Du! Du glömde något!" Och då förklarar jag lugnt och fint att han är dålig i magen och det inte går att plocka.
"ja men barn kan ju kliva i det där!"
JA dom kan ju det, om jag vetat att han var dålig i magen så hade jag sett till att han skitit i skogen på andra sidan vägen förklarade jag även detta med en len röst.
Och han fortsätter då skälla på mig att jag ska plocka upp bajset.
Det slutade med att jag gapade åt honom att det inte gick och att han kunde komma ner själv och försöka.

Han förstörde min dag! Blev så jävla förbannad!
Men det gick över. Fick bara lov att städa hela lägenheten, plocka i och ur diskmaskinen och tvätta två maskiner med tvätt. Pjuh!

Men ibland vill man faktiskt kasta skit på någon bokstavligt talat och då borde man nästan få göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0