Finbesök

Jag har tvättat, plockat undan, dammsugit och proppat diskmaskinen full. Klappar mig själv på axeln. Så duktig jag kan vara ibland. Även hunnit med en dusch och promenad i regnet. Allt detta med Freja och Victor i släptåg. Det är väldigt intressant vad mamma kan hitta på verkar det som! haha. Mina tokar.
Har faktiskt fått i mig en väldigt tidig lunch också.

Runt tre får vi finbesök ifrån Eskilstuna och Vixäng (Vicksäng, Viksäng ja stava hur du vill!) och så kanske från centrum.
Sara med lilla Asta, Camilla och som sagt kanske Jossan. Kommer bli trevligt. Var ju ett tag sen vi träffade E-tuna borna. Försökte även få hit Michaela med lilla Oliver så man fick sniffa lite bebis.

Innan det ska jag även hitta med en träff med Jeremias också. Men det hinns med. Klockan är ju ingentign när jag väl tittar på den. Och inte verkar den gå frammåt heller. Men det är nog för jag inte har något att göra nu helt plötsligt.

Igår var jag hos syster yster och dona lite. Min lilla Douglas konfirmeras nästa helg. Han är inte så liten längre, som alla andra brorsöner och systerdotter. I mina ögon kommer de alltid vara de där små pyttisarna som lojar omkring hela tiden. Som man kunde muta med godis för en tjuga om de delade ut all ens reklam ;) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0