Fjedag!

Seg som en jävla idiot men ändå på riktigt bra humör. Tror jag iaf. Jag var och är nog fortfarande =)

Men känner att jag vill hitta på något men vill fan inte gå ut! Blåser ju bort. Tog en promenad hem till mor och far, Freja, jag och Victor höll på att dratta omkull i detta blåsiga väder. Hua! Bort med blåsten!
Skulle ha jobbat idag men som sagt.... för seg... Får bli på måndag istället. Då tar jag nya friska tag och städar som aldrig förr =) haha

Freja ligger och sover på ena sidan och Victor agerar armstöd på andra sidan av mig. Hihi.

Ja... en sak som stör mig lagom jätte mycket. Egentligen vet jag inte varför för jag känner inte personen och de gånger jag faktiskt träffat honom så har han bara varit snäll och trevlig. Skjutsat hem mig och Jonna från... öööhh.. Inte Elba utan ön brevid.. Även fått vara på Utter Inn lite och sådär. Men nej, han bara stör mig på något konstigt sätt.
Personen jag skriver om är Micke, huset på månen Micke. Genberg. Såg att han var på gula sidorna katalogen med någon ful mask på sig. Men ett hus i pannan som ser ut som en stor finne. Vet inte vad som stör mig mest. Masken eller han?!
Det är bra att ha drömmar och försöka göra allt för att de ska slå in som hans hus på månen. Han kämoar nog fortfarande att få dit det. Och det är SKIT BRA! För jag önskar jag hade sån kamp att få igenom mina drömmar. Men oftast är det bara drömmar.
Jaja, nog om han nu och finnen i pannan.

Nu ska jag pussa min bebis, krama min vovve och pussa min karl. Sen ska jag hitta på någe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0