Han tog det!

Jepp nytt världsrekord. 34 och nånting sekunder är det nya. Så roligt det såg ut. En lite halvfet kille ska springa nerför skrapan. Jo tack, om det kallas att springa. Det var du spring spring hopp hopp fira fira hopp nere! Ja ungefär så. Men ett visst antal steg räcker den kan du flyga ner om du vill. hehe

 

Vi fick vänta i evigheter nere på stan. Hann till och med bli lite kall. Jag, Thommy, Camilla och Freja stod och kikade. Även pappa och Rune var nere. Vi gick iväg och tog en öl i all väntan. Eftersom det blev uppskjutet över en timme......................

Idag har jag och Freja varit och städat. Gick riktigt bra. Freja blir bara modigare och modigare. I början var hon lite blyg för alla gubbar där borta. Men nu tar hon gärna någon i handen och går iväg. Och det gör hon själv också. Inte kul att sitta på samma ställe hela tiden heller. Nej nej. Utforskas ska det göras! hehe.

Thommy lagade mat åt mig nu på kvällen. Fläskfilé och ris. Riktigt mums. Han är duktig han. Min karl.
Han säger att han inte kan laga mat men han är riktigt riktigt duktig. Puss på han idag!

Har även hunnit tvätta en maskin, diskat en maskin (dålig på att plocka i den! Gör det när det är fullt på bänken. haha), plockan undan och dammsugit. Känner att jag gjort mitt för idag.
Imorn tänkte jag försöka riva lite mer tapeter så det händer något. Och kanske baka lite inför fredag när vi får finfrämmande från E-tuna! Sara och Asta kommer hit =) Freja och jag längtar. hihi

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja det var helt underbart att se att det fanns nått därinne. Med tanke på att man aldrig går upp något i vikt :) Ja men fredag låter toppen. Läste mailet på FB och det vore super snällt om jag kunde få dom. Självklart får du pengar. Kramkram

2010-05-11 @ 19:29:28
URL: http://jagheterjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0