helgen är kommen

Ja det känns som att helgen är förbi. Sööööndag.. Fast det är lööördag. Konstigt. Är nog för att man hade lite firande igår.
Var ju då valborg.
Riktigt trevligt.
Blev tre rätters med Sandra och Dennis.
Snittar - gjorda av mig- med skinka, gräslök och lite klegg.
Kyckling, potatisklyftor och sås - gjort av Sandra- riktigt MUMS!
Äppelpaj med vaniljsås - moi. Och då fick även Camilla smaka en bit.

Innan efterrätten hann vi med en tur till brasan som nästan brunnit ner helt. Men fick säga hej till mormor, morfar, moster och moster karl. Alltid lika trevligt.

Freja busade runt tills hon somnade runt elva kanske. Resten av sällskapen droppade av vid tolv, halv ett. Otroligt trevligt =) Mycket prat och skratt som vanligt. Det gillas mycket.

Idag sitter jag här......... Thommy ville ha en mysdag/kväll. Än har inte myset kommit. Eller jo! Faktiskt. Vi kura ihop oss hela familjen, Victor, Freja, jag och Thommy i soffan och sov någon timme. Så otroligt mys faktiskt.
Så nu väntar jag på mer mys med min familj.

Imorn är det promenad på schemat iaf. Sen vet jag inte...

Hur har eran valborg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0