I en annan del av Köööping

Ja dagen började jävligt segt här hemma ska jag lova.
Men tog mig till slut i kragen och klämde in mig och lillan i bilen för en tripp till Hallsta. Väl där plingade vi på Sandras dörr och blev välkomnade av både Sandra och alla missar. Alltid lika trevligt.
Blev en kortis eftersom min kära mor ringde och hade glömt en kläder hemma som hon skulle ha på sig.
Hon skulle iväg med min kära far på mustangträff. Även VLT skulle dit och fota alla bilar.

När jag väl kommit hem från Hallsta slöt jag upp med min andra hälft och pratade lite gojja i några minuter.
Lämnade min plutta hemma och blev upphämtad av Camilla.
Dags för en tripp till Köping då. Lilla Figge skulle bli undersökt. Stackarn tyckte inte alls om när vi skulle kika i öron så han skulle bli sövd. Camilla och jag (men mest Camilla) fick ta emot klor och fäktande av lilleman för det var inte coolt att bli fasthållen och få spruta i nacken.
Efter ett tag sov han sött och det var då dags att rengöra öronen. Visade sig att han hade öroninflammation. Så nu får Camilla envisas med örondroppar i en vecka. Good Luck my firend =) Men jag kommer över om du hojtar till och hjälper till!

Imorn blir det lite städning och sen träff med Jeremias. Efter det kanske vi ska hem till Linnea och fika lite =)

Tjipp och hajk

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack än en gång för hjälpen, både igår hos veterinären , och i förmiddags. Han mår efter omständigheterna ganska bra. Lite loj möjligtvis, men det beror kanske på att det är ganska starka grejer han får i sig.

2010-05-13 @ 19:35:52
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0