Kan nån hjälpa mig att ändra header?

Jag kan inte sånt där! Vill inte ha den här längre. Visst den är fin men nej! Nytt nytt nytt!!!!

Gjorde inte ett skit igår, var lite rastlös där på kvällen men proppade mig full med godis och kikade på TV så blev det bra.
Idag har nog varit likadan. Varit hem till mamma och pappa ett tag och nu sitter jag här. Thommy sover, Freja vilar och Victor snarkar. Alltid är det jag som är vaken ;P hahaha. Ja vem skulle annars skriva!?

Senare blir det ner på stan för att kolla så den där Tony inte drattar i backen och blir platt. Springa som en tok nerför skrapan. Skulle jag aldrig våga!!

Imorn blir det jobb!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja vissa människor har väldigt konstiga tankar. Tänker att vi borde ta en fika, du jag och camilla och lilla tjejen också såklart. Så snart som möjligt ! =) kram

2010-05-09 @ 17:46:59
URL: http://jagheterjosefine.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag skulle nog kunna hjälpa dig tror jag :)

2010-05-10 @ 22:30:31
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0