Muuu

Haft en härlig dag med min kära mor.
Vi tog en tripp till Ulla Bulla som har fixat med min deklaration. Fick svar på hur mycket jag kommer få tillbaka och det kan bli av rätt snart enligt henne. Men det är väl så det brukar låta? Tar inte ut något i förskott utan siktar in mig på September! Men det var en fin summa att se iaf =)
Efter det så stannade vi till på Vallby för att titta på alla djur och även tog en fika. Freja tycker det är lika trevligt varje gång =) Titta på kossorna och fåren, gässen var lite läskiga.

Sen tog jag mig hem för att lämna Freja med pappsen sin för att sen ta mig vidare ner på stan till syster. Ida var hemma och höll mig sällskap. Alltid lika trevligt. Svårt att tänka sig att man är moster till henne. Skiljer ju bara fyra år mellan oss. Och snart är hon 18! Unge! I mina ögon är hon fortfarande super liten och ska göra som jag gör!

Familjen och jag tog oss sen till Media markt och såklart hittar man minst fem saker man vill ha. Idag var det en kamera, Nikon d5000! Riktigt bra pris på den och såklart hittar man inte dom summorna i plånboken när man vill ha dom. Och så hittade vi en TV, LED med 3D. Skiiit coolt ju. Där stod jag och Thommy med snygga 3D brillor på oss och tjoade hej vilt. hahahah...

Nu är vi hemma och Frejjsa är helt nerkladdad. Man är ju en stor flicka och vill äta själv nu! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0