sommarmat

Bjöd nyss min karl på riktig sommarmat. Färsk potatis, rökt lax, skagen röra, sallad och sååås. Var riktigt gott. Men det fattades ägg, baguette och räkor! Enligt mig själv då. Nu är jag mätt och belåten och sitter här nersjunken i soffan och orkar inte röra en fena för mycket.

Dagen har bara varit seg. Tagit mig ut till affären och en långpromenad med familjen. Inget mer. Sååå skönt.
Vädret tillåter liksom inget annat.

Thommy har då klippt mig, riktigt nöjd faktiskt. För en gångs skull har jag en frisyr och en som jag orkar göra. Men får se hur länge det håller i sig ;P Snart kommer jag komma i tofs igen.

Imorn blir det ner på stan iaf. Och kolla när världsrekordet ska slås. Tony (tror jag han hette) ska springa nerför skrapan. Svoosch! Klockan fem! Vi kanske ses där?

Mitt nya hår!


Och så ska vi väl kunna klämma in en eller två bilder på mitt troll ;P



Fönster är roliga ;P



Kolla ögonen ;P


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0