torsdag

Uppe med tuppen. Freja likaså. Brummar iväg till mamma för att få lite barnvakt.Tack!!!
Hem till syster yster och svischa fram i någon timme och sen hem igen.
Få lite mat i magen hos mamma och pappa och sen en promenad med mammsi. Tack igen!!
Hon fick även lite manglat i våran tvättstuga.
Vi hann även gå till joker för att hämta ut en tjocktröja åt mig. Hur super nöjd som helst. Ni som inte upptäckt KanDees kläder borde göra det nu!
http://kandeeshop.se

Helt kär i Brain Washed! Det blir nästa inköp.
Inköpen blir inte ofta men de blir av iaf. Hon är så otroligt duktig på att rita, likaså hennes karl Reset!

Efter allt svishande fram och tillbaka tog jag och Camilla en promenad till Hälla. Iköpte en kudde på IKEA, skor till freja på H&M och lite mat och välling på MAXI. Sen fick vi skjuts hem av min man.

Nu sitter jag här, mätt i magen och trött som en gnu.
Skulle egentligen ha sprungit med mamma nu på kvällen men orken finns inte fast jag egentligen vill.
Men om jag vaknar tillsäckligt tidigt imorn, som jag då lär göra. Så ska vi ut och springa. Freja får haka på i vagnen om pappsi Thommsi inte vaknat i tid =)


Imorn blir det nog SMT (om jag inte skjuter lite på det tills på måndag) och slappande. Efter vi sprungit såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0