Vad säger morfars bil?

Har haft rätt uttråkade och sega dagar. Har därför inte haft något speciellt att blogga om så det har fått vara!
Det enda jag gjort är väl att ha busat med lillan och bakat en massa gott.

Idag har vi haft en innedag. Jag och Frejjse tog en långpromenad med Victor i regnrusket och sen baaara varit inne.
Hon har fått för sig att matvägra. Trodde jag..... Hon ville äta själv. Så nu har vi kladdbebis minst två gånger om dager för frukosten får jag fortfarande ge henne. Riktigt kladdigt. Men riktigt kul å se hur hon kämpar med skeden och tallriken. haha.

Idag lärde Thommy henne vad morfars bil säger. När hon får frågan så gör hon pruttljud samtidigt hon gör bruljud. Så söööt!

Nej det var nog allt för idag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

men åååååhh, sötan då! måste jag också lära henne nå coolt ju ;P haha. saknar er! behöver någon att prata med :( känner mig så jäkla dyster för tillfället. PUSS!

2010-05-25 @ 23:32:14
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0