Weeei

Börjar med att tacka underbart snälla goa Jessica som fixat min header =) You rock big time!
Ni hittar henne här om ni vill tacka henne också!
http://jeeeessica.bloggplatsen.se/  
(vet inte hur man ändrar så det bara står ett namn men ni får nöja er med det där!)

Dagen har varit jävla seg. Hatar när det inte händer saker, speciellt när det är varmt så man kan vara ute.

Började iaf med att storhandla, Frejjse var så nöjd när hon hittade saker i vagnen hon kunde ha sönder som t.ex en cocospåse, joggolino (barnmat) och en fryspåse med strips. Förstår inte riktigt hur hon lyckas men men =)
Sen när vi kom hem upptäckte jag att jag glömt köpa både välling och gröt till lillfisan så vi tog en promenad till ICA skiljebo och mötte upp mamma för ett tjena hej hallå.
Sen då? Inte ett skit kändes det som. Tiden stod verkligen helt stilla!
Kom ut på en promenad med Victor, Thommy och Frejjse men ville ju ner på stan efter det.
Och inte ner själv! Så tråkigt och gå själv. Thommy var trött så jag vandrade ner ändå.
Försökte få lite sällskap men de ska minsann jobba eller vara borta! Fy på er jobbande bortresta människor!!!!
Köpte ett fotoalbum och konfirmationspresent till Douglas som konfirmeras på lördag.

Tog mig en promenad hem och var lika uttråkad igen så jag fick för mig att baka!
Dubbelsats cocostoppar, vaniljmuffins och chokladmuffins. Thommy fick två muffins, resten ska han ge fasiken i! Men om det ska ske måste jag bosätta mig i frysen så han inte kan nalla ;) hihi

Sen gick det sakta igen, kollade lite på unga mödrar och led verkligen med en tjej som skulle föda barn. Den där känslan att inte kunna få bort värken är helt läskig. Man fladdrar men armarna, gapar lite oc h säger nej nej nej nej. Men hon fick en fin tös tillslut upp på bröstet.

HAr hunnit klistra i alla Frejas kort i hennes nya album också. Blir att fylla på när nya kort är tagna.
 
Sen hälsade jag på Figgeman som jag är kattvakt åt. Han verkade ha glömt att jag varit elak mot honom och sprutat ena örat fullt med medicin. Hihi. Han kom kurrandes fram till dörren och hälsade mig så välkommen. Han försökte väl smöra för allt rackartyg han gjort ;)
Garderoberna var öppna, mattan ihopdragen och en kruka sönder på golvet. Men snabbstädning en klick mat och lite kel så var det bra igen. Så söt så!

Imorn blir det nog att baka lite till och städa hos syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0