Det är mycket just nu

Haft skola idag. Eller jag och Tarja har haft. Utan lärare. Tycker att vi är otroligt duktiga som går dit ändå!
Har som sagt psykologi just nu och kursen är klar den här veckan. Vi har alltså haft EN lärarledd lektion. Och den här veckan fick hon för sig att åka till Egypten. Så nu blir det mlt plugg på egen hand.

Tråkigt nog har jag inte det där i mig. Så det blir att ta sig till skolan och sitta där istället =) Men då får man sällskap!

Bjöd över min älskade mor på mat idag =) Tycker så synd om henne att hon är ensam hemma. Pappsen är i estockholmo. Så Frejjsa fick lite bus med mormor och mormor fick mat i magen =)
Och jag och Thommy fick trevligt sällskap.

Även Jessica kikade förbi ett tag på en fika! Alltid lika trevligt.

Nej en film på det så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0