Finally!

Nu är provet klart! Hela psykologikursen är alltså klar. Nu är det bara att invänta betyget. OCh vi hoppas på såklart minst G så jag slipper göra om något. Men helst vill jag ha ett VG. Men hoppas inte för mkt. Kursen har varit intressant och rolig men samtidigt väldigt jobbig och tung. Men det är enbart för att läraren inte varit på plats.

Har varit duktig och gått ner på stan två dagar i rad nu. Sååå skönt. Varför gör jag inte alltid så för? Varför kommer jag på det när snön kommer? haha..

Helgen ska bli lugn har jag tänkt. Får se hur det egentligen blir.
Fars dag på söndag. Freja har fått ta med sig en present hem från dagis som är till Thommy. Hur gulligt är inte det då?! Får se om han får något mer ;)
Ska iaf hem till min kära far på söndag och laga mat till honom. Han har beställt spagetti och köttfärssås. Och det ska jag väl kunna fixa! Eller hur?

Thommy tycker att jag gör köttklumpar i sås med spagetti. Får inte riktigt till den där köttfärsen. Blir bara klumpar. Men på söndag ska jag vara noga. Mosa och greja och dona. Eller har ni något knep hur man får till köttfärsen på bästa sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0