Gammal musik

Sitter här i min obekväma fåtölj. Precis lämnat Freja på dagis.
Har MTV på. Av någon jäkla anledning så spelar de mycket gammal musik. Just nu är det Pretty fly for a white guy. Eller vad den nu heter.  Men det jag märkt är att de spelar typ samma låtar VARJE morgon. Aldrig någon annan gammal låt.
För ett tag sen spelade de någon låt med Nsync. Och den gick ta mig fan varje morgon minst två gånger dessutom. Vad är det för skit? Ge mig ny musik! Ge mig bra musik!
Och sluta upp med dessa förbannade program, X-effect! Vafan är det? My super sweet 16? Kom igen det är en musik kanal. Inte nå jävla skit kanal. ZTV blev ju så. Till slut var det ingen musik alls. Det sägs att kanalen kommit tillbaka men har ingen aning om vad som visas för själv har jag den inte.

Nej detta är mitt problem idag. Ge mig musik!

Kommentarer
Postat av: chris

ja det va en hel del folk ute. tog lite tid att få beställa dricka och även kö för att komma in, men kul när det händer något, men även mys kvällar är uppskattat :)

2010-11-01 @ 19:56:14
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0