Hej hej hallå dagboken.

Nu har jag hunnit med mycket ska du veta!
Eller egentligen ingenting alls. Inget som var viktigt tycker jag allt.
I fredags blev det party hos Robert, jag blev alldeles för full. USCH! Men jag fick igen på lördagen. Lyckades förstöra hela dagen. Rätt åt mig.
Satt ljus hos farmor och farfar, det är viktigt. Saknar dom massor. Varje dag. Likaså mormor. Speciellt när det blir så att man åker och sätter ljus. Vill visa upp min bästa tjej. Min Freja. Vill visa var jag lyckats med här i livet.
Ja jag vet att de kan se mig där uppifrån. Men ändå. Jag vill att de skulle hålla i henne och säga att de är glada!

I söndags då? Var hos mamma och pappa mestavdels av dagen. Tvättade där och sen åkte vi dit på kvällen och åt. Pappas köttfärslimpa. Alltid lika god. Blir som homer simpson så fort någon nämner den. MUMS!
Freja tyckte om det också. Hon ville ha mer flera gånger.

Bestämde även igår att Freja skulle få långledigt. Så idag var hon hemma från dagis. Vi åkte till busborgen och lekte med Sara och Asta i nästan tre timmar. Tror barnen var minst lika trötta som jag och Sara var när vi stegade ut därifrån. Men kul hade dom. Underbara små skratt och fniss, värmer hela min själ.

Freja får även vara hemma imorn =) Ska det vara långledigt så ska det!

Imorn är det dags för skola igen då. Sitter fortfarande med psykologin nu när vi går in på en ny kurs, arbetsmiljö och säkerhet. Psykologi är jätte intressant. Är glad att jag kommer ha den inriktningen sen. MEN det är inge kul när man inte har någon lärare. Jag behöver hennes hjälp och så är hon inte där. Då tappade jag suget........


Vi får se hur jag känner imorn, humöret kanske har vänt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0