Ja jag önskar...............

Jag önskar att vi haft lite mer värme inne.
Jag önskar att vintern ska komma med massor av snö.
Jag önskar att vintern försvann och gav mig sommar.
Jag önskar att jag fattade allt i psykologin.
Jag önskar att disken plockade in sig i diskmaskinen.

Jag skulle kunne göra det där listan låååång. Men nej jag tänker skona er från det.

Idag har vi haft en lång dag i skolan med mycket prat och lite plugg. HUA! Fy på oss. Men trevligt var det. Imorn får jag ta en hemma dag och plugga som tusan. Skulle egentligen vilja göra provet på fredag men känner att det inte är riktigt dags för det ännu.....

Nej nu tänker jag ta mig en skål med glass här hemma i kylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0