Ja ta mig tusan!

Ja har julkänslor. Massor av dom! Det kryllar. hihi.
Slagit in Frejas julklappar redan, men måste köpa någon mer känner jag. Vill ju kunna ge henne iaf minst en på varje ställe vi ska till denna jul. Låter som jätte många ställen men så är inte läget. Det blir hos farmor och sen hos mormor och morfar. Men de flesta får hon här hemma.
Ska köpa mig en julgran inom kort tänkte jag. En plastig en. Vill inte att Freja ska rejsa runt i allt barr som blir. Väntar med det några år känner jag. Nej får bli en plastis. Såg att Ica Maxi hade bra pris ;) Sen hur den ser ut är en annan sak. Vi överröser den med glitter och kulor så syns den inte. hahaha.
Den finaste julgranen jag sett är nog Solveig och Runes. Så otroligt fin. Glittar och nästan sprakar om den. hihi. Den ger mig otrolig julstämming.

Sitter och väntar på att klockan ska slå typ halv. Så vi får hämta Camilla, hon ska till tandläkaren. Sen ska jag till min praktik. Nervig och spänd. Har bara hört en massa positivt om stället så det är skönt. Hoppas och håller mina små tummar att jag kanske kan få några timmar där sen som vikarie. Skulle inte vara helt fel....... Pengar behövs alltid.

Frejjsa väckte oss klockan fem i morse. Tyckte det var ganska ocoolt så hon fick välling och sen tyckte jag att vi kunde somna om ett tag. Och se där! Jag fick sovmorgon till åtta när klockan ringde och väckte oss. Skönt som tusan.
Borde egentligen plugga. Tjatat på mig själv hur länge som helst. Men vad gör man istället då? Njaaa.. Städar lite, facebookar lite, slår in lite paket, byter om. Ja allt som jag skulle göra sen är gjort. Böckerna ligger fortfarande orörda. Dumma mig!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0