Jag erkänner!

Jag är jävligt dålig på att uppdatera.
Men jag har faktiskt ingen lust och har nog inte tid. Kanske? ;P

Jag har annat för mig?
Nej alltså listan kan göras lång. För jag sitter ändå vid den här dumburken minst en gång om dagen (bortsett från helgerna då det inte blir alls istället)
Tappat suget. Så är det bara. Sorry. Men ni får stå ut med dålig uppdatering.

Klar med psykologin, fick VG på provet. Vill veta vad jag fick på hela kursen. Men det verkar ta tid.......
Hon har varit på semester en vecka och verkar ligga MYCKET efter i planeringen gällande rättning och läsning av prov och arbeten. Hatar att komma in på min MedLearn sida och det skriker rött! Rött rött rött! Det ska vara grått, som allt annat på den sidan! Nej nu låter jag deprimerande och så är inte fallet. Sidan är grå! Och lite vit och ytterst lite röd. Men den är fin =) Och lätt att förstå.

Helgen bakade jag så vi inte får plats med ngt i frysen längre. Bara tog det lugn och busade med lillfisan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0