Lugnet själv.

Har hunnit vara i skolan och slå ihjäl några timmar. Hemma ett tag och slängt i sig mat. Nu håller jag på att tvätta. Känner mig riktigt nöjd med dagen.
Men jag måste säga att jag känner mig lugn för en gångs skull. Som lugnet själv. Allt går i den takt det behöver och ingen stress. Så skönt!
Om tre kvart ska jag hämta Freja och hon får följa med och hämta lite papper hos mamma och pappa. Sen blir det tvättstugan igen. Men hon tycker om att vara där. hahah. Tokunge. Inte bästa lekplatsen kanske men ändå.

Imorn har jag sista lektionen i arbetsmiljö och säkerhet. Ska försöka mig på arbetet efter det. Och nästa fredag blir det prov. Håller tummarna att det kommer gå bra.
Börjar ju min praktik på måndag. Ser fram emot det men är väl lite missnöjd att jag inte fått alla tider. Svårt att planera in dagis och grejer när man inte alls vet tiderna.
Men jag hoppas och tror att dagiset har lite överseende med detta. Är otroligt nöjd med dagiset och hur man blir bemött.

Nu skulle jag vilja sitta i stugan i Leksand med en brasa tänd och dricka varm choklad med marsmallows i. Mums och mys. hihi. Nej får se till att vi åker dit nu i vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0