Pluggelipluggplugg

Tröttnat så stenhårt på psykologikursen. Har gjort inlämningsuppgiften idag och har prov på fredag sen är jag klar.
Då kan jag fokuser fullt på Arbetsmiljö och säkerhet.
Fått reda på vart jag ska ha min praktik nu också. Tuja gården, någon som vet något om den? Fått höra från en lärare som jobbat där att det är jätte bra. Litet och fint. Längtar faktiskt.
Ska försöka se till att jag går två veckor dag och två veckor natt. Hoppas det går att fixa. Vill ju vara hemma så mycket med min skrutta nu när hon fortfarande är liten.
I mina ögon är hon fortfarande min lilla plutteplutt bebis. Men hon själv tycker att hon är en stooor tjej. hihi.

Snön har då kommit. I massor!
Thommy skulle ut från parkeringen igår. Han fick väl hjälpa till att putta två tre bilar för att kunna komma ut själv. Likaså när han skulle in igen.
Jag och Freja stod och tittade i fönstret i morse. SJU bilar som fastnat. Alla kom loss förutom en som kommit ut halvvägs från parkeringen. Han lämnade bilen där. haha.
Och sen påväg till skolan satt jag på bussen. Såg fyra bilar som kört fast. Heeeelt galet. Och mer ska det komma! Imorn minsann.

Det hoppas jag på. Freja är lite rädd för snön, hihi. Men att åka pulka var så kul enligt henne. Enligt mig är det bara svettigt. haha. Men så länge lillan är nöjd. Förhoppningsvis blir det pulka imorn till dagis också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0