bakis

Ja man kan väl tro att jag varit bakis fram tills nu eftersom jag sa att jag skulle skriva dagen efter. Men så är inte fallet. Tyvärr?
Hade otroligt trevligt i lördags med både buzzande, skratt, alkohol, utgång och dans. Dock gjorde Camilla illa sina stackars fingrar. Hoppas det är på bättringsvägen nu iaf för dig vännen.

På söndagen hade jag, Freja och Sara en mysdag här hemma. Hade en ettdygnssambo liksom. Otroligt trevligt och mysigt. Får vi göra om snart, fast åt andra hållet!
Vi avslutade med en donk, fick även med oss Camilla.

Idag då.. Jo började med en lite sovmorgon. Jag och Freja mös fram till nästan åtta på morgonen i sängen. Så mysigt när man får ha henne en stund i sängen på morgonen. För hon vaknade ju faktiskt halv sex första gången men lyckades söva henne i min säng sen. hihi.
Sen när hon blivit lämnad på dagis så tvättade jag för fulla muggar. Hann även med att plugga lite etik. Nu sådär i efterhand kan jag väl känna att jag skulle ha väntat med att lämna in arbetet. MEN om det blir ett betyg jag inte är nöjd med så ska jag be om att få göra om det.

Har även hunnit med en spontanfika hemma hos farmor. Alltid lika trevligt.
Ska till IKEA imorn och då följer hon med. Vi ska byta säng och hon ska kolla på skåpsluckor.

Får ju inte glömma att påminna er.
Fick ju min underbara önskan uppfylld av Tyra och Kenza.
På torsdag klockan 21 kan ni se programmet jag är med i på
www.nyheter24.se/kenzatyrashow

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0