Bloggfrihelg?

Ja så blev det. Inget bloggande på hela helgen. Rätt skönt egentligen. Fast läget är väl så att jag inte hittade tid till det. Hade annat roligt för mig =)
Lördags blev en lugn dag om jag inte minns helt fel? hahah.. Fika hos Jessica. Sandra och hennes karl kom dit också. Alltid kul att få träffa Sandra. Händer inte så ofta nu sen hon flyttade till sthlm... =(
Söndagen var nog lika lugn.
Var hem till mamma och pappa för att försöka få ut en kaktustagg ur fingret. Tror ni jag lyckades? Nej. Så nu har jag en handikappad tumme. Så fort jag trycker eller använder tumtippen så gör det skit ont.
Får vänta tills den kryper ut själv.

Idag är det skola som gäller. Ska även lyckas sälja en bok till ngn i skolan. Får se om jag hittar på henne =) Enligt hennes karl är det inte svårt att hitta henne då hon är filipinska. Och då måste jag kontra med att det är otroligt många filipinskor i skolan. Hade varit en annan sak om han sagt att hon var en han. För många killar har vi inte! Hihi.

Känner att jag skulle behöva städa. Men hur kul är det?

Kommentarer
Postat av: chris

jasså? det visste jag inte att man kunde gå och prata med dem, får kolla upp det då. Det stället jag går på nu är genom kyrkan, stadsmissionen. Är liksom just därför det kunnat ha ett så stort ställe med massa verksamheter. Men ja gud ja, det behövs en förändring och flera som kämpar för det!

2010-10-18 @ 13:16:30
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Elin - Ungmamma till Evangeline

Hehe jaa det är skitdrygt att plugga så länge. Men ibland måste man tyvärr :/

Okej. Ja jag ville ha in henne på Djäknebergets föräldra kooperativ, men det var kö till augusti nästa år. Så det gick ju inte. Får se om hon får plats på andra dagis nu då. Vi inväntar fortfarande svar... Haft en bra helg annars då?

2010-10-18 @ 18:52:39
URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0