Busborgen

Här har det busats.
Märkte här hemma att Thommy inte haft en bra natt. Och han hade svårt att sätta fingret på om han bara mådde dåligt eller ätit något skumt.
Hur som haver så var Camilla vaken och ringde. Hon ville ha sällskap på IKEA. Och det tackar man väl inte nej till?
Iväg och käkade frulle där och gick ett varv. Känns som jag bor på IKEA emellanåt. hihi.
Vi hann även med en Nordik så jag fick peta lite på lampan jag vill ha till köket men inte kommit mig för att köpa ännu.
Hjälpte Camilla med lite skrot på återvinningen också så hon blev av med det inför helgen. hö hö hö ;P

Fick ett samtal av Fredrik som skulle till Busborgen. Klart man hänger på. Tredje gången gillt? Inte kommit iväg en enda gång förrän idag. Och oj så kul de små liven tyckte att det var. Bus och skoj som tusan.
Måste åka dit snart igen.




Nu har jag en trött tjej om ligger och sover brevid mig här i soffan. Thommy har gått ut och träffat Kimpos och Nicklas.



Kommentarer
Postat av: Elin - Ungmamma till Evangeline

Okej :) ja det är tufft att plugga. Jag har 3 år på sjuksköterskeprogrammet. Sen är det typ 2 år eller nåt till barnmorska. Däremellan måste man jobba minst 1 år på fastanställning. Så jag har några härliga år framför mig :P haha... Haft en bra helg?

2010-10-10 @ 18:14:13
URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0