dagis

Freja är nu ute i skogen och pysslar lite. Sötungen.
Blir nästan svettig när man ska lämna en sån här dag. Alla barn springer överallt för att klä på sig, få gul väst, hjälp med vantarna. hihi. Men gulligt. Freja stod där påklädd och klar. Men vantar då? Hmmm.. Såna försvinner så lätt! Hennes fanns inte nånstans på dagis. Men hon hade turen att få låna ett bra mysiga med spindlar på.

Nu sitter jag här på Thommys ben och glor på TV. Funderar faktiskt på att sova en snutt till men nnjjjaaaee. Jag vet inte......
Inte riktigt bestämt mig. Och när jag väl gjort det så är det för sent. Ska till IKEA och byta sängen idag. Igen liksom. Vet inte riktigt om den passar mig sådär jätte bra. Trött i ryggen varje morgon. Thommy kan inte alls sova i den istället. Så vi gör försök nummer tre.

Jaja.. Ska fundera ett tag till om jag ska sova lite till eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0