Dags att göra någon förändring kanske?

Ja jag tycker och känner det.
Det är fan på tiden att någon sätter ner foten.
När jag är klar med min utbildning ska jag se till att jag verkligen engagerar mig i det politiska osv gällande psykiatrin. Det får fan inte gå till hur som helst. Stänger ner vissa avdelningar och har sig fast de är fulla?! Vad är det för jävla stil?!
Nej så får det fan inte gå till. Sitter och läser tidningen för en gångs skull. Händer typ en gång i måndaden. Galet dåligt av mig jag vet. Men sån är jag.
Men jag ska se till att jag gör skillnad!

Kommentarer
Postat av: chris

men det är bra att du skriver om att du vill ha en förändring särskilt på bloggen. Menar det är många som har lyckats med saker tack vare sin blogg nu ju :)

men ja det ska jag göra. tack :)

2010-10-19 @ 20:59:23
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0