Estockholmo!

Imorn blir det en tur till Stockholm med söta Jessica. Ska bli riktigt nice.
Drar hem till henne efter jag lämnat Frejjsa på dagis. Då blir det frulle och sen ner till stationen.
Hitta på något utan familjen ibland behöver nog alla. För mig har det dock lyckats bli iaf en gång per helg nu. Och det känns lite toooo much. Eller iaf två party helger efter varann. Det får va nu ett tag. Iaf fram till min och Jessicas Reunion. Haha!

Thommys bror fyller även år imorn. Hela 25 år. Så när jag kommit hem från sthlm blir det raka vägen dit och gratta honom.

Lyckats plugga en del idag men inte så mkt som jag ville. Men jag har hela helgen och nästa vecka på mig. Får se hur motiverad jag är i helgen bara. Prov nästa fredag så det måste göras! Även en uppgift som jag in i början av veckan. Pjuh! Men det går. Bara att kööö på!

Nej nu ska jag kika på mina tradera grejer. Kul att jag faktiskt lyckats sälja en del! För första gången i mitt liv. hihi

Kommentarer
Postat av: chris

Ja för på det stället har de samtal upp till 25år som är gratis, menar jag har inte råd att betala för att prata med någon. Sen hjälpte de mig med att fixa matten eftersom skolan har så dåliga resurser att de inte hann och vet att de hjälpt andra ungdomar med. Sen hjälper de familjer som har de svårt, unga mammor, de har sorgegrupp en kill och tjej grupp. Man kan få komma dit och lära sig att spela instrument, få kläder, åka på läger och bara få nya kompisar osv. Liksom sjukt många som drabbas när de lägger ner hela verksamheten :S

2010-10-14 @ 23:42:59
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0