Facebook

Vad är det med dessa grejer att driva med killar genom ens status? På golvet, med killen, i kylen. Ja gud vet vad! Helt för mycket ibland. Även om det kan vara kul emellanåt. Men hela tiden?!

Började min dag med en snäll tjej som satt och pratade i sin säng mellan sju och åtta. Tror det var kaninen som blev utsatt för allt snack idag ;P
Därefter hann vi precis käka frulle och gå till dagis. Thommy låg och snarkade så huset skakade så istället för att gå hem igen och lyssna på detta så tog jag en promenad hem till min kära mor.
Det blev en frukost på mackidonkan. Måste ju säga att deras frukost mackor är riktigt goda!

Fick med mig ett par riktigt varma och sköna skort från Ica Maxi också. Jag gör många fynd där har jag märkt! Både till mig och till Frejjsa. hahah. OCH det är bra priser.

På tal om priser har jag klickat hem min första grej från Tradera.
Aldrig förstått mig på det där. Men la ut en massa urväxta kläder från Frejjsa för å se hur det går.
När jag väl gjort det och märkt hur lätt det var så tänkte jag att jag kan kolla på grejerna som finns.
Jag var så duktig nere i Ullared att köpa alldeles för stor overall och sen efter det fick jag en verall i hennes storlek men den var blå!
Vill ju att det ska synas att hon är en tjej. Så lyckades faktiskt klicka hem en röd overall. Riktigt fin. SÅ nöjd!

Får se om jag lyckas med nästa klick imorn då! Håll era tummar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0