Grattis grattis hurra hurra hurra!

Bästa mamma, farmor och svärmor fyller 60 år idag. Hurra till henne =)
Var där efter skolan idag och fikade. Hon fick jätte fina kort på kusinerna ihop. Att vi lyckades tillslut med korten! Var i Sura för ett tag sen och tog korten. Var ju inte det lättaste att få de små liven att sitta still samtidigt på ett kort.
Men till slut så =) Såg ut som en lyckad present iaf!

Haft en långdag idag i skolan. Psykologi mellan 9-12 och sen samma ämne 13-16 också. Helt Craaazy!
Men intressant. Fått lära mig en del om kriser, psykiska sjukdomar och psykoser.
Det som intresserade mig mest av detta var psykiska sjukdomar och ska bli kul att få fördjupa sig i detta när vi har psykiatri!
Några psykiska sjukdomar vi läste om var Ångest (och alla olika ångestar), störningar, anorexi och bulimi, narcissism och så var det några fler. Otroligt intressant. Och nu när någon läser detta så märker ni säkert att jag skruvat ihop psykiska sjukdomar med psykoser. Men som sagt vi gick bara lätt in på dem. Ska sätta mig och läsa om det snart tänkte jag.

Passa på när Frejjsan sover och Thommy är på kurs =)

Kommentarer
Postat av: chris

men du har ialf ändrat på dig och insett att det var fel och det är inte alla som är så tyvär. Så det är bra gjort och att du vågar erkänna det med :)



Ja finns ju en del rastplaster man kan stanna på :)

2010-10-27 @ 22:33:01
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0