Home again!

Jepp nu har vi gått och gått och gått!
Men otroligt trevligt har vi haft. Jag och Jessica.
Lämnade Frejjsan åtta imorse och gick raka vägen till Jessica, fick frukost och en pratstund.
Sedan satte vi oss i bilen efter att vi bestämt oss att ta den istället för tåg. Vilket hade gjort detsamma. Tog samma tid att åka ändå :D haha
Väl framme letade vi jacka till Jessica. Hon kom hem med en skitasnygg skinnjacka. Lite sotis, vill också ha en riktig! Har ju själv en fejkis som jag är nöjd med men skulle vara roligare om den var ofejkis.

Nu på kvällen har jag busan med min lillfisa. Var även över till Skåne och fyllde magen med mat. Usch så gott det var! Om jag varit mer hungrig och inte tryckt i mig en massa frukt innan jag åkt dit hade hon inte haft någon mat kvar. Så svin gott! mummans ;P

Imorn blir det en tripp för mig min kära mor och far. Ska även hämta ut två paket! Ett med skor och ett med en overall till min lillälskling.
Nu ska jag sticka klart en till halsduk hade jag tänkt =)

Kommentarer
Postat av: Elin - Ungmamma till Evangeline

Okej :) vi hoppas på att få dagisplats tills januari. Men det är svårt, ont om platser. Ja det gäller att ta tag i saker för att komma nån vart ;) men det är oftast det som är så svårt hehe... Usch klockan är 3 och jag pluggar, översätter riktig fakta engelska till svenska, känns som ögonen går i kors snart hehe...

2010-10-16 @ 03:21:48
URL: http://elinalice.blogg.se/
Postat av: chris

jo jag är jätte arg och besviken, tkr synd om alla som jobbar där med. De blir ju liksom arbetslösa :/ Tyvär är det de ända stället som är gratis här om man är 20. Så jag får klara mig själv tills jag hittat ett jobb ialf.

2010-10-16 @ 12:24:38
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0