Jag har bitit Freja...

Fy fasiken vad kallt det är ute. Inte riktigt okej.
Har inga vinterskor och känner att det är för tidigt att slänga på sig vinterjacka. Eller? Det kanske är okej?
När jag lämnade Freja på dagis var jag tvungen att blänga ut alla jag gick förbi just av den anledningen. Har nån vinterjacka? Såg inte en ensa tyvärr. Vill ju inte vara den första som slänger på sig stora tjocka fluffiga jackan!

Har skola idag. Men just nu sitter jag på tradera och hållerm ina tummar och tår att jag ska få hem en super söt overall till Freja. Första gången i hela mitt liv jag budar och kanske ska köpa något! haha. Men just nu verkar det som att jag kommer få hem två overaller. Var lite snabb att buda på en som jag nu inte vill ha. Hur gör man om man vill ångra sig? Haha...

Och nu till rubriken då. I lördags satt jag och Freja i badet. Hon brukar få för sig att hon ska bita i sina badankor. Så där satt hon med en liten anka i munnen och lekte. Precis när jag skulle skölja ur balsam ur håret vill hon att jag ska göra likadant och håller då fram en badanka........ Och vad händer? När jag väl ska bita tag i den så kommer hennes finger med. Det blev lite skrik och lite pip. Men jag bet inte hårt, hon blev nog mest rädd. Lillskruttan.
Berättade för mamma vad jag gjort och hon säger då "så har jag gjort med aaaaalla mina barn!" HAHA.

Hon har tagit tuggor av oss alla tre!

Kommentarer
Postat av: chris

nej det är inte lätt att förstå såna saker, alla känner ju på olika sätt med. Man kan aldrig förstå något till 100 procent tror jag inte. Men han är nog bara tacksam över att du hjälper han och finns där och älskar han för den han är :) Hoppas det fortsätter att gå framåt för han :)

2010-10-11 @ 13:33:14
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: Elin - Ungmamma till Evangeline

Okej. Ja men absolut. Det är inte världens lättaste grej att plugga, speciellt när man har småbarn. LÅter superkul :) jag hade en ganska jobbigt helg, då jag hade massvis med plugg + att sambon var borta på militärövning, så jag hade dottern ensam. Mycket att stå i hehe...

2010-10-11 @ 23:21:15
URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0