Japp!

För ibland kan jag fan.
Jag är stolt över mig själv. Fick VG på hela etik kursen.
På gymnasiet var jag egentligen glad bara jag klarade en kurs. Alltså få ett G. Om jag fick mer än så gjorde det min dag till det bästa. Men det var inte ofta det blev så om jag ska vara ärlig. Gick ut med ett samlat betygsdokument så tror det säger en hel del.

Men nu minsann. Nu går det som på räls. Klarar alla prov och uppgifter, behöver inte göra om något. Inte än så länge iaf. hehe.

Har tagit tag i alla högar här hemma. In med viktigt i pärmarna, slänga det som är ointressant osv. Känns riktigt bra. Får se om Thommy märker att jag städat lite inne i datarummet också ;) Han kanske blir arg att det fattas en massa skit?!

Som ni kanske märker så tar jag faktiskt bloggfira helger. Men det är för att jag har min tjofis på heltid, alltså inget dagis. Och då vill jag ge henne hundra porcent. Och ja jag vet att jag har kvällarna när hon sover men då är jag också trött. Kollar knappt på datorn på helgerna.
Men just nu är hon på dagis och jag sitter och små pluggar lite inför den nya kursen som börjar på onsdag, Psykologi. Awesome!

Nej mina vänner, säg mig. Vad vill ni egentligen läsa om?

Kommentarer
Postat av: chris

de två,tre senaste åren har jag åkt dit på hösten och våren så har kanske vart där en åtta gånger totalt. Jag bor i Linköping så tar väl en 3-4 timmar för mig att komma dit :) Hur lång tid tar det för dig?

2010-10-25 @ 13:14:09
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0