Liten inflikare

Jo så atte....... Fan jag är skitglad över min dröm gick i uppfyllelse. Och roligt men samtidigt skitpinsamt att sitta och kolla pås ig själv sådär. HAHA. Helt mogno man ser ut och låter framförallt! Galet.

Dock låter det som att jag svartlistar min älskade Thommy. Han är bäst, det får vi inte glömma!
Kan ju börja med att berätta att ungefär 80% utav alla killar som är med på en förlossning åker på en depression. Sen hur stor och stark denna depression är olika. Hans blev väl kanske svårare än andras. Och hans panikångest kom tillbaka som han levt med tidigare i sitt liv.

På grund av detta kan jag inte säga att han är en helt värdelös människa för det är han inte. Han är otroligt duktig med Freja på alla sätt och vis. Både i uppfostran och massa bus å lek. Och han är även jätte bra mot mig och alla andra i sin omgivning. Så tro inte att han är nå mongo som inte gör ett skit bara för att han har panikångest.

Jag tror det är lättare för han att leva med den än vad det är för mig. Jag förstår inte själva sjukdomen eller vad man ska kalla den. Och visst är det inte lätt för honom heller.

Så i själva showen får man bara höra mig säga att han lider av panikångest och fick en förlossningsdepression. Glöm inte alls runt omkring kära vänner.

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud va roligt att du fick din dröm uppfylld :D

2010-10-08 @ 07:39:57
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
Postat av: Annica

det visste jag inte :/ men hoppas att han blir bättre snart..

2010-10-08 @ 07:53:23
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: chris

tkr det är bra att du försöker förklara hur det ligger till egentligen, för är många som inte förstår sånt där. Ångest kan man ju ha på så många olika sätt och jag lider själv av det så kan tänka mig att han har det jobbigt.

2010-10-08 @ 15:40:47
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: sandra

såg dig i programmet igår, jätteroligt verkligen att du fick din dröm uppfylld :) och den där massagen såg verkligen inte dum ut.



så himla söt dotter ni har också, måste bara tillägga det :)

2010-10-08 @ 16:31:52
URL: http://vilketfintparaply.blogg.se/
Postat av: vonskareng

gud vad roligt att du fick vara med i deras show! GRATTIS!

2010-10-08 @ 17:49:28
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng
Postat av: mb

hej!

först och främst måste jag bara säga att du verkligen förtjänade att få din dröm uppfylld och jag hoppas att du kan leva på den känslan länge, länge :)

sen vill jag också säga att jag hoppas att din sambo mår bättre i framtiden och att han inte ska anklaga sig själv för att du har det jobbigt ibland. det är ju så, ibland går det upp och ibland ner, ibland mår den enda dåligt och sen är det den andras tur. men det verkar ändå som att ni får det att funka och håller ihop, och det är ju viktigast :)

som sagt, hoppas han har fler bradagar och att du kommer få mer tid för studierna och sånt som du tycker är kul. och juste, att er fina dotter växer upp och blir en lycklig flicka! ta hand om er

2010-10-08 @ 19:52:33
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Det är ju världens finaste namn :) Hade Loke vart en flicka hade han fått heta Saga men vi kanske har lyckan att få en sladdis senare kanske blir det en Saga då :)

2010-10-09 @ 20:53:02
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0