Plugga eller inte plugga?

Ja det är frågan.
Hittar alltid på något annat roligt eller mindre roligt att göra än att plugga.
Men det är väl just  det. Man har fått för sig sen man gick i gymnasiet att det är skit tråkigt att plugga. Men när jag väl sitter där med boken uppkörd i ansiktet och läser är det riktigt intressant och vill helst inte sluta förrän jag är klar.

Idag blev det en fika med lilla familjen, kimpos och sen kom thommys och kims kompis korven (?) förbi.
Blev riktigt trevligt.
Lät pojkarna leka för sig själva sen och åkte hem med Frejjsa.
Vi tog ett långbad och mös en massa i soffan efteråt. Alltid lika mysigt.

Någon som läst Etik ännu? Intressant ämne eller bara knöligt?

Kommentarer
Postat av: Emma

Etik är både knöligt och intressant ;) hihi men mest knöligt!!

2010-10-13 @ 21:48:39
Postat av: chris

Men det är bra att han vågar visa det för dig. Men han pratar inte med någon annan om det? Grejen är att det är ingen som vet hela sanningen om mig. Den där kompis,jag nämnde det liksom bara att jag mått dålig en gång för flera år sen. Men jag har försökt bli bättre på att bli mer öppen och skriva ut det och prata med min kille. Men ja tack så mkt :)

2010-10-13 @ 21:57:47
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: chris

Ja det är svårt att hitta någon man passar med också. Det är ju liksom lite obehagligt att prata med en främande person efter om det är en psykolog. Jag har fått gått till massa olika sen jag va liten, fast jag aldrig ville. Sen nu i föra hösten så kände jag att jag ville testa igen och då va det jag själv som valde vart och hur ofta jag skulle gå dit. Så nu trivs jag äntligen att prata med den jag har. Men så ska de lägga ner stället och de har en jätte stor verksamhet med massa olika aktiviteter och program. Sjukt att kommunen vill förstöra för så många!

2010-10-14 @ 11:27:55
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0