Projektet klart!

Känner mig så duktig. Och så jävla klantig........
Det är bra att läsa på en bruk innan man använder den. OCH om du gör det se till att verkligen läsa vad det står och inte bara läsa och inte bry sig.
Jag har gjort det!
Läste men läste egentligen inte. Ja ni fattar.
Stolarna och bordet är klart! Weeei! Men vafan det torkar aldrig!
Läste nu ikväll igen vad som stod..... mmm.. Skulle nog ha blandat ut det med lite nafta så hade det torkat fortare.
Stupid me!
Men nu är det klart iaf.

Före!


Målade =)


Done!

Känner mig faktiskt lite duktig fast lite korkad!
hahaha..

Handlat allt tills imorn.
Så imorn blir det full fart här hemma.
Städa, laga mat, klä mig och sminka mig. Äta mat, dricka gott, spela spel. OCh sen en utgång.
Jag och alla tjejer =) Ska bli skit kul!

Vad ska ni göra imorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0