Shohej!

Ja det här blev en helg utan dess like. Jag och Jessica kan verkligen inte hålla oss till ett glas vin när vi säger det. Kom hem fyra imorse. Och mådde som jag förtjänade när Freja väckte mig klockan sju. Kände att jag inte kunde sparka upp Thommy när det inte var meningen att jag skulle vara ute så länge. Så det var bara att bita i det sura äpplet och ta sig upp.
Men jag och Freja hade det mysigt och åt frukost framför TVn. Vi tittade på gamla disney program som jag upptäckt går på helgmornar. Så mysigt. Speciellt när man har en gosig tjej istället för busig tjej. Hihi.

Har även blivit igenkänd idag. HAHA. Var på max och tryckte i mig lite bakiskäk såhär på kvällskvisten med min lilla familj. Hon i kassan kände igen mig ifrån Kenza och Tyra show. Känns liiiite konstigt måste jag erkänna. haha.
Kära Skåne skojjade om att jag kommer bli en Västeråskändis. Och nej Camilla! Det hoppas vi inte på. Ganska ocoolt.

Förstå någon ex. Kenza eller Tyra. Eller jag vilken kändis som helst. Att inte kunna gå någonstans utan att bli igenkänd. Skulle nog aldrig klara en sån sak. Jag vill ha mitt liv med mina vänner och familj för mig själv. Klarar inte av för mycket uppståndelse.
Bara kolla hur jag var i gymnasiet. Kunde ju knappt säga ett ord inför min egna klass som jag gått tillsammans med i tre år. Blyg som attan! haha..

Fick en anonym kommentar på inlägget här nere.

hej!
först och främst måste jag bara säga att du verkligen förtjänade att få din dröm uppfylld och jag hoppas att du kan leva på den känslan länge, länge :)
sen vill jag också säga att jag hoppas att din sambo mår bättre i framtiden och att han inte ska anklaga sig själv för att du har det jobbigt ibland. det är ju så, ibland går det upp och ibland ner, ibland mår den enda dåligt och sen är det den andras tur. men det verkar ändå som att ni får det att funka och håller ihop, och det är ju viktigast :)
som sagt, hoppas han har fler bradagar och att du kommer få mer tid för studierna och sånt som du tycker är kul. och juste, att er fina dotter växer upp och blir en lycklig flicka! ta hand om er

Tyckte den var så otroligt fin så var tvungen att skriva med den.

Thommy mår bättre för varje dag som går och han får inte ens en attack om dagen längre. Det kan tillochmed gå en vecka i mellan om han har turen på sin sida. Han jobbar på det och jag jobbar på att förstå. Men vi fixar det och framförallt han som lever med det. Han är en stark människa!

Att få min dröm uppfylld betyder otroligt mycket och det lever jag på än idag och blir lika glad varje gång jag tänker på det. Tänkte försöka mig på en lite spa kväll här hemma någon dag när Freja somnat för natten ;P hihi

Imorn hoppas jag på busborgen!

Kommentarer
Postat av: Elin - Ungmamma till Evangeline

Okej hehe kan förstå det! Låter spännande. Jag pluggar till sjuksköterska vid MDH, men jag har planerat att vidareutbilda mig till barnmorska. Ha en fin kväll.

2010-10-09 @ 23:07:02
URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0