skooola!

Jag måste erkänna att jag trivs som sjutton i skolan. Och med klasskamraterna! Och så känner det konstigt att säga klasskamrater. Vafan man går ju inte i skolan på det sättet längre. Eller? haha. Kul är det iaf.
Man kommer in på så otroligt intressanta och roliga disskusioner emellanåt och ibland är det svårt att hålla sig till ämnet.
Snart kommer vi dock vissa utan oss byta kurs och då ses vi inte på några veckor. Vet iaf att jag håller ihop med några ett tag till!
Just nu har vi som sagt Etik och det är rätt intressant.
Bara man inte tänker på att hålla sig till just ämnet så går det vägen. Och människosyner är otroligt intressant nu när man tänker på det i efterhand.

Thommy har hjälpt mig att köra iväg tvättmaskinen till återbruket. I miss it already! hahaha..
Så imorn ska jag återigen lunka iväg till tvättstugan med några ikea kassar på ryggen. Pjuh! Men får väl vara glad att jag kan passa på när Frejjse är på dagis. ÄVen om hon uppskattar att följa med har jag märkt. Bara hon får hjälpa till ;)

Tänkte bjuda på ett litet recept såhär på kvällskvisten också. Fick det av mamma idag.
Passar nog finfint på barnkalas!

50g smör
280g (ca 40 normalstora) marshmallows
15dl rispuffar

Smält smöret och blanda ner marshmallowsen, låt detta smälta.
Rör sen ner rispuffarna.
Smeten ska vara seg.
Låt stelna i kylen 1 timme.


Och om du vill kan du blanda i lite färg av något slag om du vill att det ska bli lite roligare ;)

Nu ska jag hitt på nå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0